Recorda que abans de venir a l'Antic Teatre i sempre en cas que prevegis la tornada al teu domicili habitual entre les 22h i les 23h, has de tenir a punt el teu certificat d'autoresponsabilitat.
Pots tramitar-lo al següent enllaç:
https://certificatdes.confinapp.cat/#/
Creació i interpretació: Iniciativa Sexual Femenina (Elisa Keisanen, Cristina Morales i Élise Moreau)
Disseny de llums: Marc Augustin-Viguier
Tècnic: Andrea Forlenza
Text: Cristina Morales i Iniciativa Sexual Femenina
Música: Red Aunts (Live in the UK); Siniestro Total (Al fondo a la derecha, Bestialismo Preescolar); La UVI (Ley y Orden); La Badana (Romance de la Gallarda, Verdigallo, Fandango do Ratinho, Vira de seis); Extremoduro (Extremaydura); Joose Keskitalo (Muuttopäivä) i Iniciativa Sexual Femenina (Catalina, Broken Nipples).
Vestuari: Iniciativa Sexual Femenina
Arranjaments musicals: Élise Moreau i Elisa Keisanen
Coproducció: Antic Teatre, La Caldera de Les Corts i Festival Sâlmon 2019
Amb el suport de: Centre Social Autogestionat Can Vies, La Poderosa, Konvent Zero i Graner
Agraïments: Maider Lasa Santamaría, Laura Rubiot, Belén Agurto, Valentina Forconi i Alexa Moya Panksep
https://www.iniciativasexualfemenina.es/
Catalina no se’n va de festa: és una festa en si mateixa. Abans de sortir s’emprova les seves quatre mitges trencades a veure quines li queden millor i al matí es descobreix el pòmul morat, els repunts a dentades, el cruiximent als bessons, l’afonia. Catalina es rebenta i aconsegueix, a força de petons ben i mal donats, que les altres rebentin. Enfront del “Madame Bovary sóc jo”, que no vol ni en pintura, Catalina declara “La rumba sóc jo”, com Andrés Caicedo a la seva novel·la ¡Que viva la música!, el qual ens va ensenyar a xuclar-nos el cabell així com Lectura fácil de la nostra companya Cristina Morales (Premi Herralde 2018) ens va ensenyar a clavar-nos el cantell de la taula. Catalina peca de dansa i de literatura, però expia la seva cultura amb poca vergonya.
El col·lectiu Iniciativa Sexual Femenina neix el 2017 al centre social autogestionat Can Vies, a Barcelona, amb el desig d’aproximar-se a la dansa contemporània des d’una perspectiva feminista, llibertària i antiacademicista. Està integrat per Élise Moreau (França, 1992), Elisa Keisanen (Finlàndia, 1988) i Cristina Morales (Espanya, 1985).